Reviews from Poke You Helmond

Recent reviews

5.0
Henk
Yesterday

Erg lekker! En keurig optijd geleverd!

Mark
17 May 2022

Lekkere verse bowl. Heerlijke smaak

Michiel Klein Hofmeijer
14 May 2022

Erg lekker

chris
9 May 2022

weer heerlijk gegeten en bezorger was er op de afgesproken tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Laura
8 May 2022

Al meerdere keren bij Poke You besteld en ze zijn altijd netjes optijd. Daarnaast hebben ze erg lekkere pokebowls, de 'Design your own' is super. Een aanrader!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maryam Bouhira
5 May 2022

Altijd top

Geria
5 May 2022

Heerlijke bowls, de zalm was super. Persoonlijk vond ik de chicken te fruitig maar mijn dochter vond hem lekker!

Wendy
2 May 2022

Het was heerlijk!! Ga ik zeker nog een keer bestellen ☺️

Fleur
30 April 2022

Erg lekkere Poke Bowl

Patricia
25 April 2022

De bestelling kwam wat later...ze belde netjes op met excuses en we kregen er gratis drinken bij. De smaak van de poke bowl zijn GEWELDIG.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Yvonne
24 April 2022

Zeer goed en vers ik heb er van genoten Een echte aanrader

-
19 April 2022
FG
14 April 2022
Rob Hoevenaars
10 April 2022
Karin kleinjan
4 April 2022

We hebben genoten. Heerlijk vers en precies wat we besteld hadden✅👍. Een dikke 10 van de 10 punten.

Bjorn
3 April 2022

Rijst was zo hard gekookt dat het een kleverige boel was geworden, vis in pokebowl rook en smaakte oud. Normaal altijd goede kwaliteit maar deze keer viel het tegen

Tamara Simons
1 April 2022

Heerlijke, verse, gevarieerde en grote bowls. Een aanrader!!

Jeroen
31 March 2022

Goed zoals altijd!

Bries
29 March 2022
C
28 March 2022

Veel te laat !!! Telefoon werd niet opgenomen, ik heb 1u30-1u45 moeten wachten op het eten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Fadoua
24 March 2022
Julia
23 March 2022

Top

Youssra
23 March 2022

De pokebowl was lekker. Bezorging was heel vlug en vriendelijk gegaan.

M vd Bekerom
19 March 2022

Goed gevulde en lekkere pokebowl !!

Pieter
16 March 2022

Super lekkere poke bowl met verse zalm en heerlijke verse groente Lekker vers bereid en netjes goed verpakt!

Wil
13 March 2022

Eerste bestelling. Helemaal zelf samengesteld en het was heerlijk. Bezorging zoals afgesproken. Zeker voor herhaling! Alles lekker vers!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

SalsaBoy
6 March 2022

Eten was echt super lekker. Bezorger zag er cool uit met zijn bril.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

X
2 March 2022

Alles was perfect.

Lindy
1 March 2022

Heerlijk eten! Goed op tijd! We hebben genoten!

Linda
28 February 2022

Altijd lekkere poke bowls alleen deze keer was de rijst net iets te kort gekookt. Kan gebeuren, wou het alleen even melden

Tessa
24 February 2022
S
24 February 2022

Super lekker! Snelle service en lieve bezorgers.

L
21 February 2022
Bart van Herpen
20 February 2022

Een pokebowl miste de tonijn die extra besteld was. Bij de pokebowls die wel tonijn hadden smaakte deze erg meelig en vissig, alsof hij al oud was. Niet de kwaliteit die we gewend zijn. Ondanks de storm geen klachten over de bezorging, aardige jongen die zijn excuses aanbood voor het lange wachten. Maar deze langere wachttijd was te verwachten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jeroen
17 February 2022
marjolein
17 February 2022

deze keer weinig zalm en kip in onze poke bowl, en nagenoeg geen saus. verder was de smaak goed maar jammer dat het veel rijst was en weinig kip en zalm

Klaartje Kuypers
13 February 2022

De poke bowl was heel lekker, de bezorger kwam op de afgesproken tijd. Maar mijn bestelling was niet compleet. Ik heb wel betaald voor edamame boontjes, maar ze zaten niet bij de bestelling. Jullie zijn niet goed bereikbaar per telefoon. Ik kreeg een voicemail, maar geen reactie op mijn bericht en geen boontjes.

.
11 February 2022
Nick
8 February 2022
-
7 February 2022
E. V.
30 January 2022

Vriendelijke bezorger en lekkere pokebowls.

Henry
27 January 2022

Werd netjes gebeld dat de bezorging 10 minuten vertraagd was.

Roy
25 January 2022

3de keer dat ik bij jullie bestel. Geweldig eten. Levering is echt slecht. 1ste keer was het een uur langer wachten, 2de keer een half uur en nu weer 3 kwartier. Zou fijn zijn als het iets dichter bij de tijd komt waarop ik hem geleverd wil 😂

Anoniem
20 January 2022
B
20 January 2022
Carlo
17 January 2022
Linda
12 January 2022
Kayleigh de Wilde
11 January 2022

Heel snel bezorgd en heel lekker. Er zat ook heel veel in het bakje

Linda
10 January 2022
Sabine
9 January 2022

Had wel verse kip verwacht in de pokebowl. Dit was kip die ook bij een maaltijdsalade zit in de supermarkt, smaakte echt niet lekker.. alle andere ingrediënten waren wel lekker.

Petra
7 January 2022

Heerlijke Poke Bowl, netjes op tijd en zeer goed verzorgd!

Rob Waterreus
6 January 2022

Makkelijke bestelmanier. mooi op tijd en ook nog heel lekker eten. Wat wil een mens nog meer.

MJ
6 January 2022

Snelle service. Heerlijk. Voor herhaling vatbaar

Ferry
4 January 2022

Als liefhebber van Poké-Bowls voor de eerste keer een bestelling gedaan bij de nieuwe winkel in Helmond. - Uitstraling: Als eerste valt mij op dat de winkel qua interieur totaal geen uitstraling heeft. Daarnaast lopen de medewerkers in hun vrijetijdskleding. Dacht eerst dat het zelfbediening was ... Dus qua verbeterpunt: Uitstraling verbeteren en eenheid brengen in de uitvoering. - Kwaliteit: Een uitgebreide Poké besteld - Tuna groot met sla en extra garnalen - om zo de smaak van alles te proeven. Smaak van de Tuna is goed, smaak van de garnalen is van kwaliteit supermarkt. Portiegrootte: in vergelijk met andere Poké-Bowls, is deze beneden de maat. - Advies: Al met al zou ik als advies willen geven: doe wat met de uitstraling om je te onderscheiden van aangrenzende Fast-Food aanbieders. Test en vergelijk regelmatig de kwaliteit van alle producten, om deze voor de consument zo verrassend(!) hoog te houden ..

Anke
3 January 2022

Een kleine opmerking, ik had vega tonijn doorgegeven maar er zat een echt visje in.

Lisa
1 January 2021
Ben heel nederland doorkruist deze is goed en kwalitatief Super
30 December 2021
Anoniem
25 December 2021

Toppiee

Ilse
24 December 2021

Heerlijke bowl, goed gevuld 😋🤗

Hélène
23 December 2021

Heerlijk en gezond; goede kwaliteit en een levering met een glimlach 😃

Nick
19 December 2021
Jelsma
17 December 2021

Vriendelijke bezorger, erg lekker gegeten! Op afgesproken tijdstip!

Anoniem
17 December 2021

Zoals altijd weer heerlijk

Odette
16 December 2021

Super!!

Mandy
13 December 2021

Ontzettend lekker eten en ook goede dienstverlening! Echt een aanrader om hier eten te bestellen

Monique
13 December 2021
c.
13 December 2021

Poke bowls waren heel lekker. Helaas net zoals bij de vorige bestelling witte rijst ipv bruine gekregen. ook had deze een large moeten zijn, en was dit omgewisseld met een van de pokebowls die als een medium was besteld.

Helma
13 December 2021

Heerlijk gegeten van de , all in want.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marieke
12 December 2021

Super lekkere pokenbowl met veel verse groenten. Meer dan voldoende. Vriendelijk personeel en leuke papagaai in het restaurant:)

Samantha
5 December 2021

We hebben heerlijk gesmuld. En gaan zeker weer bestellen♡

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Esther ter Mors
5 December 2021

Deksel van 1 sausje was eraf gegaan met als gevolg een chaos in de papieren tas en dus 1 sausje minder. Kan gebeuren, geen grote ramp. Verder was het weer overheerlijk!

Jinte
30 November 2021

Super verzorgd. Helaas witte rijst, terwijl er bruine rijst besteld was. Kwaliteit was verder heel goed!

Anoniem
29 November 2021

Een heerlijke goed gevulde pokebowl met dagverse ingrediënten!! Ik zou het iedereen aanraden! Top.

Roel
26 November 2021

Kwalitatief erg goed, 100% vers en gezond en snelle, vriendelijke bezorging…… voor relatief weinig!

Romy
22 November 2021
Sabrina
20 November 2021

Sneller service en heerlijk gegeten alhamdoulilah.

Baselmans
19 November 2021

Meerdere keren heel goed gegeten!! Vandaag was de bezorger helaas 30 minuten na het afgesproken tijdstip er en zat er extreem veel rijst en weinig proteïne (8mini stukjes tonijn en 5 kipkruimels) in de pokebowl, waarvan de rijst (te!!) warm was. Ook klopte onze toppings niet, deze waren door elkaar gehaald, maakt niks uit maar was wel jammer. Andere keren zeer tevreden, vandaag minder, helaas.

Kristel
19 November 2021
Esther ter Mors
16 November 2021

Altijd zeer goede kwaliteit. Snelle bezorging.

Jolanda
14 November 2021

Super lekker en keurig op tijd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lars
11 November 2021

Wederom heerlijk genoten 😋. Lekker vers.

Ellen
6 November 2021

Eten is lekker niks op aan te merken. Maar de bezorging om 17:08 bestelling geplaatst voor 18:15 en alsnog 25-30 minuten later dan 18:15 stonden er een bezorger voor de deur en alsnog de volle mep betalen. Sorry maar vind dit voor een bestelling die ruim een uur voor bezorging al geplaatst is echt belachelijk !!!

Chantal van der Hoff
6 November 2021

Heerlijk en goed gevuld. Een echte aanrader

K
5 November 2021

Het was weer eens heerlijk!

Max
4 November 2021
Marthe
2 November 2021

Een aantal keer bij jullie een lekkere pokebowl besteld maar gisteren was het niet echt dezelfde kwaliteit. Kortingscode werkte niet dus met jullie gebeld. Ik had de gratis bowl in de reacties gezet. Extra fooi gegeven zodat de toevoegingen waarvoor je extra betaald ook in de bowl komen. Echter zijn die extra toevoegingen zoals zalm niet geleverd. Ook klopte de saus niet en was de rijst heel hard. Jammer want ik heb hiervoor alleen maar goede ervaringen bij jullie gehad.

Georgia
31 October 2021
Nicolle
27 October 2021

Goed gevuld, goed van smaak en op tijd bezorgd. Gaan we vaker doen

Elize Warners Hopmans
27 October 2021

Top snelle bezorging lekker gegeten

Baselmans
26 October 2021

Om 19.44 besteld en om 20.10 zaten we al te eten, en dat op zondagavond! Zeer snel bezorgd en zeer vers, wij zullen zeker nog vaker bestellen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Chantelle
25 October 2021

Altijd lekker! Wij bestellen hier altijd onze pokebowl. Nooit meer ergens anders. Heerlijk gemaakt en nooit iets te klagen. Toppers!

Kai
25 October 2021

Voor een Large pokebowl teweinig zeker voor een prijs van €17,50

Maud
23 October 2021
Els
13 October 2021

Erg lekker en hele verse ingrediënten!

Lucy
10 October 2021

Super. Heerlijke pole bowl.

Martino
10 October 2021
Mister
7 October 2021

Snel bezorgd, netjes verzorgd, heerlijk vers.

Jelsma
30 September 2021

Het was heerlijk!!! Lekker vers! Gaan zeker vaker bestellen!!

Lucy
27 September 2021

Heerlijk gegeten. Bezorging duurde wat langer maar we werden netjes gebeld dat het iets langer zou duren.

Van moorsel
26 September 2021

Wat hebben we heerlijk gegeten. We hadden besteld voir 17.30 uur en ze belde op om te zeggen dat t 5 minuten later kwam. Nou top zeg. De pokebowls zijn goed gevuld en heerlijk van smaak. Een aanrader en aanwinst voir helmond.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kevin Raaijmakers
26 September 2021

Bezorging duurde helaas wat lang, maar om 6 uur op een zondag avond valt dat te verwachten, bezorger bood netjes z'n excuses aan en rende (letterlijk) weer terug richting de auto voor de volgende bezorging, hart voor de zaak. Eten was weer heerlijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Petra
20 September 2021
Jeanine Jansen
19 September 2021

Het zou erg fijn zijn als er ook een kleinere versie te bestellen was voor kinderen. Mijn zoontje van vijf vindt het erg lekker maar kan zeker geen hele op. Dat vind ik dan wel zonde van al die mooie producten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Michelle
18 September 2021

Eten was super lekker. Bezorging was netjes op tijd.

Petra
8 September 2021

Prima bowl. Alleen jammer dat er niet in zat wat ik had besteld.

Lisan
7 September 2021

Super vers en snel bezorgd. Echt een aanrader!

Inge
29 August 2021
Jori van den broek
26 August 2021
Petra
24 August 2021

Heerlijke Poke Bowls gehad!

Teun
24 August 2021

Ik heb al een aantal keer hier besteld. Altijd lekker eten en vriendelijke bezorgers. Ook fijn dat het bestellen gewoon via de site zelf kan

S
21 August 2021

Zaten dingen gemengd die ik niet lust

Patricia
20 August 2021

Ruim voldoende. Heel lekker en vers. Garnalen werden met sesam Bezorgd, van tevoren aangegeven allergie te hebben maar nabezorgd zonder sesam en een extraatje gekregen. Netjes afgehandeld. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Anne
17 August 2021

Elke keer verbazend lekker !

Van Tiggelen
16 August 2021

Het was echt super lekker! Je kunt zelf samenstellen wat je graag wil hebben. Bezorging netjes op tijd

striekwold
15 August 2021

beoordeling en versheid was top. helaas was de bestelling niet goed gegaan. zo had ik een grote besteld en een medium gekregen en had ik rijst met sla besteld maar had ik alleen rijst. overigens de voorgaande keren is het wel goed gegaan en waren we heel tevreden

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Smits
14 August 2021

Super lekker

Finn
12 August 2021

Het was erg lekker

Marja
10 August 2021

Gewoon lekker zoals gewoonlijk 👍

Ian
5 August 2021
Dirk
31 July 2021
Bruins
30 July 2021

Heerlijk

Mariska
27 July 2021
Sylvia van Stiphout
25 July 2021

Mijn pokebowl werd een half uur te laat bezorgt. Ze hadden gebeld dat ze later waren ivm afsluiting van de weg maar ik ga vanuit dat ik niet de eerste van deze wijk ben die een bestelling plaatst zo kon je weten dat je anders moest rijden of je kijkt of er afsluitingen zijn in je stad van bezorging. De pokebowl was heerlijk. Het was voor mij genoeg ik had de grootste pokebowl, ik denk als je een grote eter bent dat je er niet voldoende aan hebt.

Judith
24 July 2021

SUPER lekker, zeker voor herhaling(en) vatbaar !!!

Hélène
23 July 2021

Zo geweldig dat je supergezond en nog zo lekker kunt eten. Combi van het beste van 2 werelden. Die mochi ongelooflijk heerlijk, Okay, da’s dan een guilty pleasure, maar Heej wie kan zulke overheerlijke smaken weerstaan 😄.

Marije
23 July 2021

Heerlijk, lekker vers! Zoveel verschillende smaken. De bowl zou wat groter mogen zijn, dan komt alles beter tot zijn recht

Patrick
22 July 2021

Heerlijk van smaak, vers en snel geleverd! Het was top, snel weer!

Olivier
22 July 2021

Super lekker! Echt een aanrader!!

Petra
17 July 2021

De bowl die we besteld hebben was erg lekker. Ik vond het wel raar dat mijn zoon die toevallig ook een bestelling had gedaan vanuit zijn huis geen verzendkosten hoefde te betalen en wij wel, terwijl wij dichterbij wonen.....

Bram
17 July 2021
Sabina Oostra
15 July 2021

Super lekker, snelle bezorging en een goed gevulde bowl!

Tamara
11 July 2021

Heerlijke verse pokebowl. Met liefde gemaakt.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Stefanie
9 July 2021

Deze keer een snelle bezorging. Lekker gegeten, jammer dat een aantal stukjes tofu nog aan de bevroren kant waren.

R.Kuijken
7 July 2021

Lekker, goed en vers!

Anoniem
7 July 2021

Super, eten was heerlijk, snelle bezorging. Vaker besteld beste tot nu toe

Ingrid Claassen
3 July 2021

Snel bezorgt en erg lekker.

Larissa
28 June 2021

Heerlijk goed gevulde poke bowls!! Wel lange bezorgings tijd een uur voor een maandag

Ilse Kieboon
27 June 2021

Nu al 3x besteld. Goede porties, prijs en kwaliteit staat in verhouding naar elkaar. Lekker vers en vriendelijk en snel bezorgd. Zal zeker nog vaker bestellen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M.
27 June 2021

Perfect👍🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Julie
21 June 2021

De bestelling werd 2 uur later pas bezorgd. De 2 pokebowls hadden ook geen smaak, ik vond ze helaas echt niet lekker dus niet eens opgegeten. Zonde van mijn geld.

Anoniem
21 June 2021

Helaas was de Poke Bowl totaal niet lekker. Het leek erop alsof er 1 liter azijn erin is gegooid. Dit is mijn eerste keer en het was meteen een teleurstelling.

.
18 June 2021
Marten
17 June 2021

Goed gevulde poke bowl, goed van smaak, veel extra opties en zeer snelle bezorging!

Evelien
15 June 2021

Het was heerlijk, poke bowls zijn een aanrader

Marja
14 June 2021

Heerlijk en hopelijk kan, ik volgende keer bubbel thee proberen.

Martino
12 June 2021

Goede pokebowl rijk gevuld en smaakvol ga wel zo door met deze kwaliteit

Ben
12 June 2021

Goede kwaliteit. Verse producten en waar voor je geld!

Gaby
10 June 2021

Smaakt enorm goed en vers, bestelling was wel 55 minuten op een donderdag. Dat vond ik wel wat aan de lange kant. Deed gelukkig niks af aan de kwaliteit en zal er zeker vaker bestellen!

Petra
7 June 2021

Heerlijke vegan pokebowl. Prijs /kwaliteit is prima. Wel jammer dat je 0,25 cent moet betalen voor de transactie.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

kevin van der welle
6 June 2021
Stefanie
4 June 2021

Erg smakelijk! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Fijn dat er vegan aanbod is, dat is minimaal in Helmond. Heb het gepromoot in de Vegan Facebook groep Helmond. Bezorging duurde wel vrij lang.

Olivier
2 June 2021

Heerlijke Poke-bowl gegeten, vriendelijke baas / personeel. Wel hadden wij bruine rijst besteld en extra tonijn helaas zat dit er niet bij. Al met al zeker aan te raden.

van Leeuwen
1 June 2021

Eten was voldoende en erg lekker. Uitlevering mag sneller. Het is geen maaltijd die opgewarmd moet worden.

Julia
31 May 2021
Riley A
28 May 2021
Farah
27 May 2021

Super smaakvol, vers en goed gevuld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hajar Douider
26 May 2021

Topppppp

Ghislane
26 May 2021