Bewertungen von Poke You Helmond

Neue Beurteilungen

4.0
N
26 MĂ€rz 2023

Bezorging was er al binnen 15 minuten. De pokebowl zelf was deze keer niet goed gevuld en vooral weinig rijst. Het was wel lekker zoals altijd.

Dennis
25 MĂ€rz 2023

Altijd top!

Marjolein Kersten-Smit
23 MĂ€rz 2023

Ik had bestelling geplaatst en mijn kortingscode gebruikt. kreeg bevestiging dat ik mijn bestelling om 18:00 uur op kon halen. Helaas werd ik veel later gebeld, met de mededeling dat mijn bestelling helaas geannuleerd werd ivm personeeltekort. Heel vervelend natuurlijk en dat kan ik ook begrijpen. Echter werd mij verteld dat ik een nieuwe mail zou krijgen met een nieuwe kortingscode, maar deze heb ik helaas tot op heden nog niet mogen ontvangen.

Huijnen
19 MĂ€rz 2023

Bestelling niet compleet; diverse bestelde ingrediënten niet toegevoegd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lisa van den Berg
18 MĂ€rz 2023

Ik bestel vaker bij Poke You, maar deze keer heb ik m'n eten weg moeten gooien. Doodzonde. De rijst in de pokebowl was steenhard. Gewoon niet doorheen te komen, na 2 happen heb ik het opgegeven en heb ik het weggegooid. Hopelijk nemen ze contact op om het op te lossen.

Guusje
18 MĂ€rz 2023

Was lekker

Richard
16 MĂ€rz 2023
Merel
13 MĂ€rz 2023

Anderhalf uur op polebowl gewacht. De kwaliteit van de tonijn was voor een deel erg slecht, meerdere stukjes smaakten niet meer vers. Daarnaast klonterde de rijst, waarvan er veel te veel in zat tov de toppings.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anneloes
12 MĂ€rz 2023
Marc
12 MĂ€rz 2023

Lekker en altijd op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rachelle Messelaar
11 MĂ€rz 2023

Er zat een scherp stuk plastic in mijn pokebowl..

Renske
6 MĂ€rz 2023

Helaas heb ik 1uur en 15 min moeten wachten, en toen ik belde was eigenlijk mijn bestelling nog steeds niet onderweg. Jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

.
6 MĂ€rz 2023
Lizzy
5 MĂ€rz 2023

Geen soja saus erbij gekregen zoals wel beschreven staat op de bon. Andere ingrediënten dan normaal bij dezelfde bestelling. De bak minder vol. De smaak was goed. Ik kwam er achter dat er een spaar systeem bestaat, hier hebben ze nooit iets van gezegd bij de balie. Toen ik er deze keer om vroeg waren de briefjes op. Sfeerloze bedoeling... En ik vraag me af of er rekening wordt gehouden met de hygiënische voorschriften. Te beginnen met handschoenen of haarnetje. Nogmaals de smaak was goed!

Ted
4 MĂ€rz 2023

Eten is heerlijk, maar al twee keer achter elkaar zit het drinken er niet bij. Hoe zit dat?

L.Visser
4 MĂ€rz 2023

Super goed

Daphne
4 MĂ€rz 2023

Vaak als ik rijst en sla bestel krijg ik alleen rijst. Kwaliteit van pokebowl is goed. Sfeer in de zaak nodigd mij niet uit om daar te eten. Een muziekje en wat sfeervollere inrichting zou denk ik helpen.

Van Bommel
1 MĂ€rz 2023

Lekkere verse pokebowl Goede bezorging, aardig

Ra
25 Februar 2023

Super poke bowls. altijd goed en altijd tevreden!! Ik raad poke you iedereen in m’n omgeving aan.

Eline Geurts
24 Februar 2023

Normaal gesproken zijn de poke bowls heerlijk en ook ruim voldoende. Helaas zijn de verpakkingen kleiner geworden en zat hij ook niet helemaal vol. Daarnaast was de rijst ook erg droog en niet de wat plakkerige sushi rijst die er normaal in zat. Jammer

Sam
21 Februar 2023
Merel
20 Februar 2023

Ruim 2 uur moeten wachten op een niet kloppende bestelling. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar.

Fien
20 Februar 2023

Geen saus en maar 1 cola ontvangen. Niet telefonisch bereikbaar toen het geleverd werd en is uur later bezorgd dan verwacht.

Willy van den Wildenberg
19 Februar 2023
Noa
12 Februar 2023

Helaas de avocado vergeten waar wij extra voor betaald hadden :(

Raika Lemmers
12 Februar 2023

Wat een belachelijke ervaring! 18:15 besteld, 19:30 zou bezorgd worden. 19:45 gebeld, bezorger zou onderweg zijn het zou 15 min duren. Nee hoor, half uur later weer gebeld, als de bezorger er over 10 min niet is bel ik nog wel. Niet meer gebeld worden. Om 20:50 kregen wij pas eten. Slaat nergens op niemand even belt sorry je bestelling is later , maar nee in plaats daar van maar blijven liegen dat het eten er aan kwam echt echt echt belachelijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mandy
12 Februar 2023

Eten was goed, helaas duurde het bezorgen echt erg lang.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjolein
8 Februar 2023

Het was weer heerlijk. Smaakt is prima. Alleen heel weinig rijst en zalm was ook minimaal

Simone
4 Februar 2023

Heerlijke ingrediĂ«nten. Alleen witte sushi rijst gekregen ipv bruine die we besteld hadden 😏

Anoniem
4 Februar 2023

Jullie eten is altijd top helaas duurde het 1,5 uur voor onze bestelling er was ben ik niet van jullie gewend

Mariska
30 Januar 2023

Er zat nauwelijks kip in de pokebowl en er was veel te veel Chili poeder over heen gegooid dus veel te pittig. We hebben deze pokebowl vaker gehad en toen was deze erg goed bevallen maar nu was echt een tegenvaller en hebben we helft weg gegooid omdat niet lekker was. Zonde dus.

Kris
30 Januar 2023

Heerlijke goed gevulde pokebowls

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anneke
28 Januar 2023

Heerlijk verse en goed gevulde poke bowls!

Astrid van Seventer
28 Januar 2023

Laatste 2x ontbrak de dubbele seroendeng die ik besteld had op mijn bowl..đŸ˜Ș

Ruud
27 Januar 2023
Dankers
27 Januar 2023

Lekkere poke bowls, maar bij “design your own” is het bij mij al 2x mis gegaan, door vergeten ingrediĂ«nten. Ik word wel vriendelijk te woord gestaan en er wordt een passende oplossing geboden.

Dennis
27 Januar 2023
Tim
26 Januar 2023

2x een bowl besteld maar veel te veel saus deze keer. De rest proefde je daardoor niet. Beide niet opgegeten. Ook voor de 3x op rij iets vergeten. Dit keer de cola. Tip; controleer bestellingen voordat ze de deur uit gaan. Gaat te vaak fout. Kan echt niet.

Amelia
24 Januar 2023

Het was enorm lekker. Klein minpuntje er ontbrak iets in mijn samengestelde bowl (gebakken tofu). Levering kwam 45 minuten eerder dan gedacht/aangegeven tijdens bestelling. Zeker van herhaling vatbaar!

Marieke
21 Januar 2023

Wij waren blij met de goed gevulde poké bowls + de snelle service. Wij komen zeker nog eens terug.

Monique Gaans
16 Januar 2023

1745uur besteld, konden het om 1830 ophalen. Moesten toen nog 20 minuten wachten en bij thuiskomst hadden we de verkeerde bestelling meegekregen. Goede bestelling werd na bezorgd maar moesten daar weer een half uur op wachten, tenslotte konden we om 1930 gaan eten

.
14 Januar 2023
Henk
13 Januar 2023

Heerlijke Pokebowl en bijgerechtje.

Iris van den Berg
8 Januar 2023

Ik heb extra betaald voor avocado. Helaas zat deze bij 1 van de pokebowls er niet in

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
8 Januar 2023

Ging niet helemaal goed met de bestelling: ik werd echter netjes gebeld en het is snel en correct alsnog afgehandeld. De Poke bowls zelf waren heerlijk.

Dennis
7 Januar 2023

Toppers!

Sander
7 Januar 2023

Normaliter altijd zeer tevreden. Dit keer helaas 2 items vergeten en het duurde erg lang voor ze werden nageleverd toen hadden we t eerste deel al op.

Sabrina van Bakel
4 Januar 2023

Heerlijk vers. Goed formaat en heerlijke saus (dat mocht wel iets meer overigens). Eindelijk iets gevonden wat afhaal / bezorg is, en gezond. Bezorging was perfect op tijd!

Estee
3 Januar 2023
Wendy Smits
30 Dezember 2022
Lisette
30 Dezember 2022

Lekker hoor! Alles op tijd klaar ! Top!

Marike
29 Dezember 2022

Ik zou een cola erbij krijgen. Niet gekregen

Dianne
17 Dezember 2022

Heerlijk en grote porties

Cynthia
17 Dezember 2022

Het eten is erg lekker. Jammer dat de bakjes steeds minder vol worden gedaan,

Bas Vugts
13 Dezember 2022

De rijstmachine was defect, maar dit hebben ze netje opgelost en hiervoor iets lekkers meegekregen. Maar jammer genoeg waren ze de extra bestelde hollandse garnalen vergeten toe te voegen aan de maaltijd. vandaar 2 sterren. Verder was de bowl lekker, dus daar lag het niet aan. Maw volgende keer meer sterren..?

Martino
11 Dezember 2022

Tofu besteld niet gekregen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hendrikx
10 Dezember 2022

Iets te laat maar kwaliteit zeer zeer goed veel voor goede prijs 👍

Petra
1 Dezember 2022
Loes
30 November 2022

Dik een kwartier te laat. Jammer.

Helga
26 November 2022
S Steenhuis
25 November 2022

Altijd heerlijke Poke bowls

Y.
18 November 2022
Senne Verbeek
16 November 2022
Chantal
10 November 2022

Eten was heerlijk maar ik heb half uur langer moeten wachten

Femke
2 November 2022

Mijn bestelling werd ruim voor de aangegeven tijd bezorgd, dankjewel! De pokébowl was heerlijk zoals altijd, echter waren de mango en kokos deze keer niet te proeven in de smoothie, zonde want daar had ik juist zo'n zin in!

Dennis
30 Oktober 2022

Altijd super goed

Anke
29 Oktober 2022

Superlekker weer. Een bakje vol met gezonde dingen. Yum!

Laurens
29 Oktober 2022

Ik had iets anders gekregen dan besteld voor mijn pokebowl

Helga van Dijk
27 Oktober 2022

Van de 1e van 3 Pokebowls zat de sla er niet bij; opgelost met los bakje sla. Van de 2e miste de extra zalm, de tonijn zat er wel in. Dus helaas deze keer een iets mindere ervaring...

Hans Staal
25 Oktober 2022

Heerlijk en gevarieerd

Aleksandra
17 Oktober 2022
Esmee
16 Oktober 2022

Lekker pokebowl en snelle service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvonne
16 Oktober 2022

De saus in de pokebowl was deze keer erg pittig, normaal geen last van. En de bezorging was voor de 4de keer 20 minuten te laat ( later dan de planning) Helaas


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dionne Dirks
15 Oktober 2022
Romy
12 Oktober 2022

👌

Nina
11 Oktober 2022

Pokebowl was lekker maar mijn groentes waren al gemixt, wat er niet smakelijk uit zag. Bezorging was er wel veel eerder dan aangegeven was dus dat vond ik fijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W Teeuwen
10 Oktober 2022

Het eten is prima, maar we hebben er voor de 2e keer achter elkaar 2 uur !!! op moeten wachten. Als de wachttijd zo extreem is, waarschuw mensen hier dan voor als ze willen bestellen. Dit is echt niet ok en heel jammer. Met alle respect voor de krapte aan personeel, zeg het vooraf!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack Franken
9 Oktober 2022
Patricia
8 Oktober 2022

Top, zoals altijd!

Angeline Klaassens
6 Oktober 2022

Altijd lekkere pokebowl.keep it up.

Omar khleif
26 September 2022
Anoniem
24 September 2022

Super! Zoals altijd!

Britt
23 September 2022
Nick Burhenne
19 September 2022

Vond de poke bowl eerlijk gezegd tegen vallen. Voor 16€ verwachte ik meer.

Vincenzo Helmond
17 September 2022

Super service, heerlijk gegeten. Top!

Yamina Boujdid
15 September 2022

Avocado was niet helemaal goed. Deze smaakte niet lekker. Verder was het een goede bowl!

Femke
8 September 2022

Altijd lekkere bowls met super verse vis! Bellen altijd op tijd als er bijv. onverhoopt een ingrediënt op is (dat kan altijd als je met verse producten werkt) of als de bezorging iets later is. Aanrader als je gezond en lekker wilt eten en geen zin/tijd hebt om zelf te koken.

Vermeulen
29 August 2022

Het was lekker, maar voor de prijs vind ik dat je vrij weinig krijgt. Bezorging heeft ruim 1,5 uur geduurd (Zaterdags besteld) . Daarnaast hebben we er nu 2 keer besteld en beide keren zijn we gebeld dat er iets niet op voorraad is(kip/tofu/saus). Kan wat dat betreft beter naar ons idee.

Geria
27 August 2022

Lekkere poke bowl, snel klaar en goede communicatie

Sander Sol
27 August 2022

Leuke persoonlijke aandacht als reactie opmijn notities. Echt een wauw-ervaring, dankjewel!!

Henk
22 August 2022

Het was weer heerlijk!

Roel
20 August 2022
Kristy
17 August 2022

Heerlijke pokebowl!

Daniels
14 August 2022

Mijn bestelling had een uur vertraging En de poke bowl bevatte teveel saus De saus overheerste alles Het was echt een natte drek, erg jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bibi Sanders
14 August 2022

Erg slecht. Uur gewacht op ons eten. Zijn ze onze kip vergeten. Terug gebeld, zou de bezorger de kip komen brengen met nog wat lekkers. Duurt het weer 3 kwartier plus zijn ze dat lekkers als goedmakertje vergeten. Echt waardeloos.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van Acker
13 August 2022
Dekkers
11 August 2022

De gratis frisdrank zat niet bij de bestelling

Frans
10 August 2022

Lekker gegeten. Bijna 1 1/2 uur te laat bezorgd

Kirsten
10 August 2022

Eerder wel goede bowls gehad, maar dit keer miste er 3 toppings en avocado en mango waren suprhard en de sla was een beetje bruin, dus de ingrediënten waren slechte kwaliteit. Werd wel gecompenseerd met of een nieuwe bowl of een kortingscode.

Colinda
10 August 2022

Om half 4 besteld het zou om 18:00 bezorgd worden. 15 over 6 was het eten er nog niet dus dacht bel even de bezorger was onder weg en kon er elk moment zijn, om half 7 nog niemand gezien. Dus belde ik weer hij zou er echt zo zijn werd me weer verteld. Kwart voor 7 nog niemand toen raakte ik toch best geĂŻrriteerd (zit hier ook met kinderen die honger hebben) telefoniste zou bellen waar de bezorger bleef en mij hier over terug bellen. Ze belde niet terug dus belde k zelf ineens werd er nietmeer opgenomen toen ik met n ander nummer belde zei ze dat de bezorger auto pech had. En 5 min later was de bezorger er hahah miscommunicatie van de collega's geen 1 auto probleem is met n uurtje opgelost. Helemaal klaar met dit bedrijf ze hebben hun eten mooi mee terug kunnen nemen bestel hier nooit meer!

M
6 August 2022

Geen bezorging, we hebben afgehaald

Meis
5 August 2022

Erg lekker en snelle bezorging

Maykel
5 August 2022

Eten was op tijd en super lekker!!!

M Omar
3 August 2022
Alonso
3 August 2022

Het eten is heerlijk en de bezorging meestal rond de 20 minuten. Toch geeft de site aan dat het een uur duurt voordat het eten er is. Telefonisch bestellen is onmogelijk... je wordt verplicht het via de site te doen... dus gedaan... per ongeluk 1 vakje niet uitgezet ...bleek 7 spices te zijn uit zichzelf.. dus veel te pittig voor de persoon waar ik voor bestelde. Alles is wel lekker maar vriendelijkheid en gemak mogen beter.

Derek
1 August 2022
Linda
31 Juli 2022

Wat zijn de Pokebowls telkens weer ontzettend lekker! Een feestje om te zien en te eten. En wat ontzettend vriendelijk werd er omgegaan met een vergeten ingrediënt waar ik over heb gebeld. Dit werd direct nabezorgd. Echt top! De smoothie was ook echt heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Margje
31 Juli 2022

Heerlijk! En snelle service.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fleur
30 Juli 2022

Lekker!

Tim Koopman
30 Juli 2022

Eten was echt prima, levering was zonder tegenbericht helaas 45 minuten later dan bevestigd. Bezorger was overigens wel vriendelijk ;)

jenn
29 Juli 2022

om 18:30 besteld en kwam pas ander half uur daarna binnen, ook zat er teveel saus in de pokebowl.

Omar
28 Juli 2022
Wesly
27 Juli 2022
Lieke
26 Juli 2022

Toppings met weinig smaak, weinig rijst en verkeerde flesje drinken. Sushi eight in Deurne beviel beter!

William
26 Juli 2022

Snelle bezorging, heerlijk verse poke bowl

Kim
25 Juli 2022

Heerlijke pokebowls & snelle bezorging!

Mark
25 Juli 2022

Eten was goed en vriendelijke bezorging. Zou alleen een gratis blikje frisdrank bij de bestelling zitten wat er niet bij zat, maar eten was erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willy
23 Juli 2022

Allemaal verse ingrediënten! Heerlijk

Rosmalen
20 Juli 2022
Kristel
13 Juli 2022

Heel erg lekker!!!

Fenne
10 Juli 2022

Poke bowl was super lekker, prijs op de prijslijst die we erbij kregen was veel goedkoper. Aldus veel meer betaald dan nodig.

Vlug
8 Juli 2022

Super lekker en vers, ook glutenvrij!

Aus
7 Juli 2022
Danny van den Heuvel
6 Juli 2022

Heerlijk gegeten. Alles lekker vers en mooi op tijd bezorgd. Aanrader.

Demi
5 Juli 2022

Super lekker!

Senne
30 Juni 2022

Altijd netjes op tijd

Linda Huskens
30 Juni 2022
Briseida
23 Juni 2022

Complimenten, heerlijke en goed gevulde pokebowls!

Marlene Hendriks
23 Juni 2022

Ik vond het er niet mooi uitzien. Het bakje was omgevallen. Er zaten geen norivellen bij (topping). In plaats van coca cola zero kreeg ik Fanta.

S
19 Juni 2022

Snelle levering en heerlijk eten als gewoonlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fadoua
16 Juni 2022
Naomi
16 Juni 2022

Heerlijk!

Nicole
13 Juni 2022
Denise
13 Juni 2022

Lekkere poké bowl, bezorging snel en vriendelijk!

mitchell de wit
13 Juni 2022

Saus was te waterig helaas deze keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique
12 Juni 2022

Goed gevulde pokebowls, eenvoudig online bestellen en betalen, keurig op tijd klaar en vriendelijk personeel.

Lisa
3 Juni 2022

Bezorging stond op de beloofde tijd aan de deur, top. Als opmerking bij m'n bestelling gezet of ze wilde letten op een goede dosering saus, aangezien de vorige keer de pokebowl nagenoeg droog was. Echter verzoop de pokebowl nu in de saus. Erg jammer en ging ten koste van de smaak van de ingrediënten!

Sanne
2 Juni 2022

Erg lekker als lunch!

Klaartje
30 Mai 2022

Altijd lekkere poké bowls. Lekker en eenvoudig. Klein aanbod. Goede kwaliteit. Levering binnen de gestelde tijd. Ik ben blij met jullie service en aanbod, tevreden:)

Guusje
19 Mai 2022

Super lekker!

Henk
18 Mai 2022

Erg lekker! En keurig optijd geleverd!

Mark
17 Mai 2022

Lekkere verse bowl. Heerlijke smaak

Michiel Klein Hofmeijer
14 Mai 2022

Erg lekker

chris
9 Mai 2022

weer heerlijk gegeten en bezorger was er op de afgesproken tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Laura
8 Mai 2022

Al meerdere keren bij Poke You besteld en ze zijn altijd netjes optijd. Daarnaast hebben ze erg lekkere pokebowls, de 'Design your own' is super. Een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maryam Bouhira
5 Mai 2022

Altijd top

Geria
5 Mai 2022

Heerlijke bowls, de zalm was super. Persoonlijk vond ik de chicken te fruitig maar mijn dochter vond hem lekker!

Wendy
2 Mai 2022

Het was heerlijk!! Ga ik zeker nog een keer bestellen â˜ș

Fleur
30 April 2022

Erg lekkere Poke Bowl

Patricia
25 April 2022

De bestelling kwam wat later...ze belde netjes op met excuses en we kregen er gratis drinken bij. De smaak van de poke bowl zijn GEWELDIG.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvonne
24 April 2022

Zeer goed en vers ik heb er van genoten Een echte aanrader

-
19 April 2022
FG
14 April 2022
Rob Hoevenaars
10 April 2022
Karin kleinjan
4 April 2022

We hebben genoten. Heerlijk vers en precies wat we besteld hadden✅👍. Een dikke 10 van de 10 punten.

Bjorn
3 April 2022

Rijst was zo hard gekookt dat het een kleverige boel was geworden, vis in pokebowl rook en smaakte oud. Normaal altijd goede kwaliteit maar deze keer viel het tegen

Tamara Simons
1 April 2022

Heerlijke, verse, gevarieerde en grote bowls. Een aanrader!!

Jeroen
31 MĂ€rz 2022

Goed zoals altijd!

Bries
29 MĂ€rz 2022
C
28 MĂ€rz 2022

Veel te laat !!! Telefoon werd niet opgenomen, ik heb 1u30-1u45 moeten wachten op het eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fadoua
24 MĂ€rz 2022
Julia
23 MĂ€rz 2022

Top

Youssra
23 MĂ€rz 2022

De pokebowl was lekker. Bezorging was heel vlug en vriendelijk gegaan.

M vd Bekerom
19 MĂ€rz 2022

Goed gevulde en lekkere pokebowl !!

Pieter
16 MĂ€rz 2022

Super lekkere poke bowl met verse zalm en heerlijke verse groente Lekker vers bereid en netjes goed verpakt!

Wil
13 MĂ€rz 2022

Eerste bestelling. Helemaal zelf samengesteld en het was heerlijk. Bezorging zoals afgesproken. Zeker voor herhaling! Alles lekker vers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

SalsaBoy
6 MĂ€rz 2022

Eten was echt super lekker. Bezorger zag er cool uit met zijn bril.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

X
2 MĂ€rz 2022

Alles was perfect.

Lindy
1 MĂ€rz 2022

Heerlijk eten! Goed op tijd! We hebben genoten!

Linda
28 Februar 2022

Altijd lekkere poke bowls alleen deze keer was de rijst net iets te kort gekookt. Kan gebeuren, wou het alleen even melden

Tessa
24 Februar 2022
S
24 Februar 2022

Super lekker! Snelle service en lieve bezorgers.

L
21 Februar 2022
Bart van Herpen
20 Februar 2022

Een pokebowl miste de tonijn die extra besteld was. Bij de pokebowls die wel tonijn hadden smaakte deze erg meelig en vissig, alsof hij al oud was. Niet de kwaliteit die we gewend zijn. Ondanks de storm geen klachten over de bezorging, aardige jongen die zijn excuses aanbood voor het lange wachten. Maar deze langere wachttijd was te verwachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeroen
17 Februar 2022
marjolein
17 Februar 2022

deze keer weinig zalm en kip in onze poke bowl, en nagenoeg geen saus. verder was de smaak goed maar jammer dat het veel rijst was en weinig kip en zalm

Klaartje Kuypers
13 Februar 2022

De poke bowl was heel lekker, de bezorger kwam op de afgesproken tijd. Maar mijn bestelling was niet compleet. Ik heb wel betaald voor edamame boontjes, maar ze zaten niet bij de bestelling. Jullie zijn niet goed bereikbaar per telefoon. Ik kreeg een voicemail, maar geen reactie op mijn bericht en geen boontjes.

.
11 Februar 2022
Nick
8 Februar 2022
-
7 Februar 2022
E. V.
30 Januar 2022

Vriendelijke bezorger en lekkere pokebowls.

Henry
27 Januar 2022

Werd netjes gebeld dat de bezorging 10 minuten vertraagd was.

Roy
25 Januar 2022

3de keer dat ik bij jullie bestel. Geweldig eten. Levering is echt slecht. 1ste keer was het een uur langer wachten, 2de keer een half uur en nu weer 3 kwartier. Zou fijn zijn als het iets dichter bij de tijd komt waarop ik hem geleverd wil 😂

Anoniem
20 Januar 2022
B
20 Januar 2022
Carlo
17 Januar 2022
Linda
12 Januar 2022
Kayleigh de Wilde
11 Januar 2022

Heel snel bezorgd en heel lekker. Er zat ook heel veel in het bakje

Linda
10 Januar 2022
Sabine
9 Januar 2022

Had wel verse kip verwacht in de pokebowl. Dit was kip die ook bij een maaltijdsalade zit in de supermarkt, smaakte echt niet lekker.. alle andere ingrediënten waren wel lekker.

Petra
7 Januar 2022

Heerlijke Poke Bowl, netjes op tijd en zeer goed verzorgd!

Rob Waterreus
6 Januar 2022

Makkelijke bestelmanier. mooi op tijd en ook nog heel lekker eten. Wat wil een mens nog meer.

MJ
6 Januar 2022

Snelle service. Heerlijk. Voor herhaling vatbaar

Ferry
4 Januar 2022

Als liefhebber van Poké-Bowls voor de eerste keer een bestelling gedaan bij de nieuwe winkel in Helmond. - Uitstraling: Als eerste valt mij op dat de winkel qua interieur totaal geen uitstraling heeft. Daarnaast lopen de medewerkers in hun vrijetijdskleding. Dacht eerst dat het zelfbediening was ... Dus qua verbeterpunt: Uitstraling verbeteren en eenheid brengen in de uitvoering. - Kwaliteit: Een uitgebreide Poké besteld - Tuna groot met sla en extra garnalen - om zo de smaak van alles te proeven. Smaak van de Tuna is goed, smaak van de garnalen is van kwaliteit supermarkt. Portiegrootte: in vergelijk met andere Poké-Bowls, is deze beneden de maat. - Advies: Al met al zou ik als advies willen geven: doe wat met de uitstraling om je te onderscheiden van aangrenzende Fast-Food aanbieders. Test en vergelijk regelmatig de kwaliteit van alle producten, om deze voor de consument zo verrassend(!) hoog te houden ..

Anke
3 Januar 2022

Een kleine opmerking, ik had vega tonijn doorgegeven maar er zat een echt visje in.

Lisa
1 Januar 2021
Ben heel nederland doorkruist deze is goed en kwalitatief Super
30 Dezember 2021
Anoniem
25 Dezember 2021

Toppiee

Ilse
24 Dezember 2021

Heerlijke bowl, goed gevuld đŸ˜‹đŸ€—

HĂ©lĂšne
23 Dezember 2021

Heerlijk en gezond; goede kwaliteit en een levering met een glimlach 😃

Nick
19 Dezember 2021
Jelsma
17 Dezember 2021

Vriendelijke bezorger, erg lekker gegeten! Op afgesproken tijdstip!

Anoniem
17 Dezember 2021

Zoals altijd weer heerlijk

Odette
16 Dezember 2021

Super!!

Mandy
13 Dezember 2021

Ontzettend lekker eten en ook goede dienstverlening! Echt een aanrader om hier eten te bestellen

Monique
13 Dezember 2021
c.
13 Dezember 2021

Poke bowls waren heel lekker. Helaas net zoals bij de vorige bestelling witte rijst ipv bruine gekregen. ook had deze een large moeten zijn, en was dit omgewisseld met een van de pokebowls die als een medium was besteld.

Helma
13 Dezember 2021

Heerlijk gegeten van de , all in want.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marieke
12 Dezember 2021

Super lekkere pokenbowl met veel verse groenten. Meer dan voldoende. Vriendelijk personeel en leuke papagaai in het restaurant:)

Samantha
5 Dezember 2021

We hebben heerlijk gesmuld. En gaan zeker weer bestellen♡

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther ter Mors
5 Dezember 2021

Deksel van 1 sausje was eraf gegaan met als gevolg een chaos in de papieren tas en dus 1 sausje minder. Kan gebeuren, geen grote ramp. Verder was het weer overheerlijk!

Jinte
30 November 2021

Super verzorgd. Helaas witte rijst, terwijl er bruine rijst besteld was. Kwaliteit was verder heel goed!

Anoniem
29 November 2021

Een heerlijke goed gevulde pokebowl met dagverse ingrediënten!! Ik zou het iedereen aanraden! Top.

Roel
26 November 2021

Kwalitatief erg goed, 100% vers en gezond en snelle, vriendelijke bezorging

 voor relatief weinig!

Romy
22 November 2021
Sabrina
20 November 2021

Sneller service en heerlijk gegeten alhamdoulilah.

Baselmans
19 November 2021

Meerdere keren heel goed gegeten!! Vandaag was de bezorger helaas 30 minuten na het afgesproken tijdstip er en zat er extreem veel rijst en weinig proteĂŻne (8mini stukjes tonijn en 5 kipkruimels) in de pokebowl, waarvan de rijst (te!!) warm was. Ook klopte onze toppings niet, deze waren door elkaar gehaald, maakt niks uit maar was wel jammer. Andere keren zeer tevreden, vandaag minder, helaas.

Kristel
19 November 2021
Esther ter Mors
16 November 2021

Altijd zeer goede kwaliteit. Snelle bezorging.

Jolanda
14 November 2021

Super lekker en keurig op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lars
11 November 2021

Wederom heerlijk genoten 😋. Lekker vers.

Ellen
6 November 2021

Eten is lekker niks op aan te merken. Maar de bezorging om 17:08 bestelling geplaatst voor 18:15 en alsnog 25-30 minuten later dan 18:15 stonden er een bezorger voor de deur en alsnog de volle mep betalen. Sorry maar vind dit voor een bestelling die ruim een uur voor bezorging al geplaatst is echt belachelijk !!!

Chantal van der Hoff
6 November 2021

Heerlijk en goed gevuld. Een echte aanrader

K
5 November 2021

Het was weer eens heerlijk!

Max
4 November 2021
Marthe
2 November 2021

Een aantal keer bij jullie een lekkere pokebowl besteld maar gisteren was het niet echt dezelfde kwaliteit. Kortingscode werkte niet dus met jullie gebeld. Ik had de gratis bowl in de reacties gezet. Extra fooi gegeven zodat de toevoegingen waarvoor je extra betaald ook in de bowl komen. Echter zijn die extra toevoegingen zoals zalm niet geleverd. Ook klopte de saus niet en was de rijst heel hard. Jammer want ik heb hiervoor alleen maar goede ervaringen bij jullie gehad.

Georgia
31 Oktober 2021
Nicolle
27 Oktober 2021

Goed gevuld, goed van smaak en op tijd bezorgd. Gaan we vaker doen

Elize Warners Hopmans
27 Oktober 2021

Top snelle bezorging lekker gegeten

Baselmans
26 Oktober 2021

Om 19.44 besteld en om 20.10 zaten we al te eten, en dat op zondagavond! Zeer snel bezorgd en zeer vers, wij zullen zeker nog vaker bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantelle
25 Oktober 2021

Altijd lekker! Wij bestellen hier altijd onze pokebowl. Nooit meer ergens anders. Heerlijk gemaakt en nooit iets te klagen. Toppers!

Kai
25 Oktober 2021

Voor een Large pokebowl teweinig zeker voor een prijs van €17,50

Maud
23 Oktober 2021
Els
13 Oktober 2021

Erg lekker en hele verse ingrediënten!

Lucy
10 Oktober 2021

Super. Heerlijke pole bowl.

Martino
10 Oktober 2021
Mister
7 Oktober 2021

Snel bezorgd, netjes verzorgd, heerlijk vers.

Jelsma
30 September 2021

Het was heerlijk!!! Lekker vers! Gaan zeker vaker bestellen!!

Lucy
27 September 2021

Heerlijk gegeten. Bezorging duurde wat langer maar we werden netjes gebeld dat het iets langer zou duren.

Van moorsel
26 September 2021

Wat hebben we heerlijk gegeten. We hadden besteld voir 17.30 uur en ze belde op om te zeggen dat t 5 minuten later kwam. Nou top zeg. De pokebowls zijn goed gevuld en heerlijk van smaak. Een aanrader en aanwinst voir helmond.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kevin Raaijmakers
26 September 2021

Bezorging duurde helaas wat lang, maar om 6 uur op een zondag avond valt dat te verwachten, bezorger bood netjes z'n excuses aan en rende (letterlijk) weer terug richting de auto voor de volgende bezorging, hart voor de zaak. Eten was weer heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Petra
20 September 2021
Jeanine Jansen
19 September 2021

Het zou erg fijn zijn als er ook een kleinere versie te bestellen was voor kinderen. Mijn zoontje van vijf vindt het erg lekker maar kan zeker geen hele op. Dat vind ik dan wel zonde van al die mooie producten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michelle
18 September 2021

Eten was super lekker. Bezorging was netjes op tijd.

Petra
8 September 2021

Prima bowl. Alleen jammer dat er niet in zat wat ik had besteld.

Lisan
7 September 2021

Super vers en snel bezorgd. Echt een aanrader!

Inge
29 August 2021
Jori van den broek
26 August 2021
Petra
24 August 2021

Heerlijke Poke Bowls gehad!

Teun
24 August 2021

Ik heb al een aantal keer hier besteld. Altijd lekker eten en vriendelijke bezorgers. Ook fijn dat het bestellen gewoon via de site zelf kan

S
21 August 2021

Zaten dingen gemengd die ik niet lust

Patricia
20 August 2021

Ruim voldoende. Heel lekker en vers. Garnalen werden met sesam Bezorgd, van tevoren aangegeven allergie te hebben maar nabezorgd zonder sesam en een extraatje gekregen. Netjes afgehandeld. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Anne
17 August 2021

Elke keer verbazend lekker !

Van Tiggelen
16 August 2021

Het was echt super lekker! Je kunt zelf samenstellen wat je graag wil hebben. Bezorging netjes op tijd

striekwold
15 August 2021

beoordeling en versheid was top. helaas was de bestelling niet goed gegaan. zo had ik een grote besteld en een medium gekregen en had ik rijst met sla besteld maar had ik alleen rijst. overigens de voorgaande keren is het wel goed gegaan en waren we heel tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Smits
14 August 2021

Super lekker

Finn
12 August 2021

Het was erg lekker

Marja
10 August 2021

Gewoon lekker zoals gewoonlijk 👍

Ian
5 August 2021
Dirk
31 Juli 2021
Bruins
30 Juli 2021

Heerlijk

Mariska
27 Juli 2021
Sylvia van Stiphout
25 Juli 2021

Mijn pokebowl werd een half uur te laat bezorgt. Ze hadden gebeld dat ze later waren ivm afsluiting van de weg maar ik ga vanuit dat ik niet de eerste van deze wijk ben die een bestelling plaatst zo kon je weten dat je anders moest rijden of je kijkt of er afsluitingen zijn in je stad van bezorging. De pokebowl was heerlijk. Het was voor mij genoeg ik had de grootste pokebowl, ik denk als je een grote eter bent dat je er niet voldoende aan hebt.

Judith
24 Juli 2021

SUPER lekker, zeker voor herhaling(en) vatbaar !!!

HĂ©lĂšne
23 Juli 2021

Zo geweldig dat je supergezond en nog zo lekker kunt eten. Combi van het beste van 2 werelden. Die mochi ongelooflijk heerlijk, Okay, da’s dan een guilty pleasure, maar Heej wie kan zulke overheerlijke smaken weerstaan 😄.

Marije
23 Juli 2021

Heerlijk, lekker vers! Zoveel verschillende smaken. De bowl zou wat groter mogen zijn, dan komt alles beter tot zijn recht

Patrick
22 Juli 2021

Heerlijk van smaak, vers en snel geleverd! Het was top, snel weer!

Olivier
22 Juli 2021

Super lekker! Echt een aanrader!!

Petra
17 Juli 2021

De bowl die we besteld hebben was erg lekker. Ik vond het wel raar dat mijn zoon die toevallig ook een bestelling had gedaan vanuit zijn huis geen verzendkosten hoefde te betalen en wij wel, terwijl wij dichterbij wonen.....

Bram
17 Juli 2021
Sabina Oostra
15 Juli 2021

Super lekker, snelle bezorging en een goed gevulde bowl!

Tamara
11 Juli 2021

Heerlijke verse pokebowl. Met liefde gemaakt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stefanie
9 Juli 2021

Deze keer een snelle bezorging. Lekker gegeten, jammer dat een aantal stukjes tofu nog aan de bevroren kant waren.

R.Kuijken
7 Juli 2021

Lekker, goed en vers!

Anoniem
7 Juli 2021

Super, eten was heerlijk, snelle bezorging. Vaker besteld beste tot nu toe

Ingrid Claassen
3 Juli 2021

Snel bezorgt en erg lekker.

Larissa
28 Juni 2021

Heerlijk goed gevulde poke bowls!! Wel lange bezorgings tijd een uur voor een maandag

Ilse Kieboon
27 Juni 2021

Nu al 3x besteld. Goede porties, prijs en kwaliteit staat in verhouding naar elkaar. Lekker vers en vriendelijk en snel bezorgd. Zal zeker nog vaker bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M.
27 Juni 2021

PerfectđŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Julie
21 Juni 2021

De bestelling werd 2 uur later pas bezorgd. De 2 pokebowls hadden ook geen smaak, ik vond ze helaas echt niet lekker dus niet eens opgegeten. Zonde van mijn geld.

Anoniem
21 Juni 2021

Helaas was de Poke Bowl totaal niet lekker. Het leek erop alsof er 1 liter azijn erin is gegooid. Dit is mijn eerste keer en het was meteen een teleurstelling.

.
18 Juni 2021
Marten
17 Juni 2021

Goed gevulde poke bowl, goed van smaak, veel extra opties en zeer snelle bezorging!